vägg hej

Det är tydligen meningen att jag ska bli störd på riktigt med tanke på min sons galna dygnsrytm..
Han har ju visserligen ingen...
Somnar 21, vaknar 23, somnar 23.30 vaknar skriker å bökar fram till kl 3... vaknar två ggr till och äter fram tl kl 7 och efter det sover han till 10!
Jag sover dock inte till 10. Jag hinner om jag har tur preciiis somna innan nästa gång han vaknar :(
Vintra kan dock sova till 9 och det andra små liven till 8!

Gaaalet vad jag inte gillar nätter!

Jag funderar starkt på att göra en väldigt sen abort varje natt, RETURNERA en son men på morgonen när han ligger där å drar sig i tåna, flinar och snacker med taket så kommer aaaaallla miljarders känslor tillbaka och man ligger där och njuter av familjelivet.

Ge oss sömn snällaaa!!







Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0