tid.

Vem hinner med?

Vilka hinner förstå vad tiden innebär å egentligen finns till för?

På vilket sätt påverkar den oss mer än att passera.

Hur ofta stannar jag liksom upp och bara funderar på vad som finns runt omkring mig?

 

Vad gör det runt omkring med mig?


Varje dag, varje timme, varje minut sker det förändringar i livet som man varken förstår eller tänker på..

Tror bara att rätt som det är så kan det vara hetl annorlunda än hur det nyligen var.

Rätt som det är kan saker å ting vända och förvandla oss till inkräktare i våra egna kroppar.

Det vi säger och gör passar inte in med våra personligeter.

 

Men hur naturligt är det egentligen inte?

Vem har sagt att de som borde vara rätt är rätt?

Och vem har egentligen all tid att agera enligt livets moral?

Slutat sagt mot mig själv och slutat lagt ner energi på hur alla andra tänker.

Låter tiden vara och tänker för stunden.


Tiden väntar ändå inte.

Den kommer aldrig tillbaks.

 

Någon sa till mig att jag skulle sluta tänka på vad människor tycker hela tiden.

Det var säkert 10 år sedan men det funkar fortfarande.

 

Tack du oförståliga tid för att du går.


Jag läser mig inte förändring å jag skriver inte för att ändra.

Jag tänker bara genom tangentbordet!

 

 

 

 

 

 


 


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0