mobilbloggning

Är ytterst mer komplicerat.. Man måste inte bara läsa igenom allt en utan femton gånger innan man kan publicera. Grejen är att man lik förbannat glömt eller läst dåligt eftersom man när man pinsamt läser igenom sin egen blogg vid ett senare tillfälle upptäcker missen.. Thats me! Slarvigt snabb när det gäller allt från blogg till att organisera hela veckan! Min hjärna fungerar dessutom som kalender vilket inte rekommenderas när det gäller min omgivning! Alltså den tänk er själva en almanacka utan komihåg liksom.. Men jag dock kommit överens med den sidan hos mig själv att dels slippa bli arg på mig själv hundra gånger dagligen och dels för att det är lättare att presentera sig själv på.ett ärligt sätt! Ah, nu var det meningen att själva inlägget skulle handla om min överaktiva penicilin-son som har under detta inlägg (kl 23) snurrat sjutusen varv, pillat tårna och sjungit fem sånger! Meeeen, jag glömmer så lätt ;))

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0