AJA



STENHÅÅÅRD!

Just nu äre tävling mot mig själv som gäller!
Att sluta röka innebär endel småååå problem som tillexempel att man äter ihjäl sig istället :P


Har 4 envisa kilon som ska dö!
(Hade 5 förra veckan)
Nu är min förlylning på ciggens sida vilket innebär at det inte blir någon träning..

Maaaat!
Måndag: Bolognes, broccoli och tomaaater i massor.
Tisdag: Greksallad och avokado.
Onsdag: köttkryta UTAN grädde och potatis
Torsdag: Chili con carne och matvete
Fredag: kyckling med nötter å sallad..
HELG!
Lördag: Långkok.. Grönsaker å dipp! :D
Söndag: Lasange

OCH SÅ VIDARE!



TIPS!
* Kolla inte på matprogram när du går igenom denna period ;)
*Byt ut mackorna till smoothie
*Läsk till citronvatten
*Kolhydrater till grönt..
*TÄNK grööönt näru handlar!
*Lite permesan som krydda är heeelt okej ;)

Skit i pannkakan å ät soppan liksom :D



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Vad jag kan se från dina bilder så tycker jag att du är fin som du är. Men känner igen känslan av att man ändå vill få bort några kilo.

2012-01-11 @ 06:29:18

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0