viiiskar.

Jag e suur.
Sur och gnällig (utan ljud) eftersom min hals är helt och hållet på mina fienders sida. Just nu känner jag för att hugga ner den med kniv! Men inser snart att det är ett fullkomligt onödigt handlande.. Hur mycket (utan ljud) skulle jag inte gnälla då?
FY F*N
Att plastikoperera pattarna kändes faktiskt bättre! Har nu gått en vecka (imorgon) sedan jag gjorde ingreppet! 4 Dagar sedan jag mådde bra och sprang (som en grottmänniska) runt i huset som vanligt (dock med roliga piller i blodet) och 3 dagar sedan jag lag mig i soffan PÅ RIKTIGT! Sover mer nu, äter mindre, svär och viskar mera!
Hade dock förväntat mig att hata mig själv efter opertaionen pga den kommande smärtan.. Och det kändes, absolut, men inte så det påverkade negativt. Huvudet och narkosen hade knappt påverkats och man fick (får) lirka och pusta en stund för att ta sig upp från liggande. Men tro mig. hade förväntat mig något MYCKET värre. Mer än att en fyrklning skulle knäcka mig mer!
Men det här kanske är Guds sätt att straffa mig nu?!
- Vafan göru kvinna? Du skulle nöjt dig som du var!
- Not of your business gudjväel. Men du kunde ÅTMINSTONE gett mig halstabletter!?



Nåväl. Kidsen börjar ÄNTLIGEN må bättre!




















Såhär orkade de dock hålla på medans det hade 40 graders feber! <3




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0