sis

Jag å min syster. Vi har nog ärvt de bästa sidorna från våra föräldrar!!! Allvarligt, vi lika som bananer och allt hon gör å säger uppfattar jag som korrekt! Otroligt men sant. Vi blir knappast aldrig arga eller elaka! Vi har inga problem med att kontrollera vårt beteende. Vi kan bemöta å möta människor efter dess utstrålning. Vi kan känna och förstå. Vi kan skratta å gråta vid samma eller rätt tillfälleen, vi tycker näst intill aldrig synd om själva. Vi hjälper gärna andra hur dåligt vi än mår själva. Vi glädjs eller känner lycka av samma saker.. Jag skulle kunna fortsätta i evigheter. Finns ingen jag beundrar mer. MIN STRUMPA

Kommentarer
Postat av: sis

jag kunde inte sagt det bättre själv älskade, bästa ängel! jag saknar dig, bli frisk nuuu!!! <3

2012-03-04 @ 17:53:10

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0