inte blind.

Hej hej..
Jag vet.. jag bloggar som en bad människa nu... realy bad :( SORRY!
Men jag har legat i feber i hundra år.. Minst, plus alla hundra barn.. Det tog allesom min energi! Men nu får jag knapra pencillin och ser starkt fram emot att snart må som jag förtjänar igen ;)

Iallafall så besökte jag optikern idag.. Vilket var på tiden helst för 6 år sedan.. Hursom visade det sig inte vara någon katastrof med mina ögon :D Inte ena åtminstone. Det andra såg jag sämre på och hade förändras en smula sedan jag sist förstod liskom varför jag kom!
Jag somnar liksom i princip när jag kör bil, kollar på tv, spelar, bloggar eller för all del äter! Jag anstränger mig liskom en massa helt i onödan.


Så...




snart ser jag bar ut... :P hihihih




Jag återkommer,
hej.




Kommentarer
Postat av: stalkern

GUD SÅ FIN DU ÄR MÄNNISKA!

2012-02-13 @ 21:51:38

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0