hej.

Magsjuksdjävulen tog mig, Eddie och min make kvällen till Onsdagen :( Den stannade kvar till igår kväll då jag glatt tröck i mig 2 mackor, lyssnade till ljudet av vattenfall inuti min mage och somna så otroligt gott den natten!

Idag vaknade vi på en betydligt bättre sida :D YEEI. Känslan att få uppskatta välmående fick 20 tummar upp av 3 möjliga.

Myran som hängt med sin morbror ett tag stannade kvar två nätter ytterligare för att kanske få slippa skiten (skiten ja) Men tror inte hon hade något emot det med tanke på att han skulle ta med henne på bad-disco ikväll <3

De andra två härjar hos farmor G så jag/vi ska försöka ta igen oss lite.. Så gott det går med två små energiska barn ;) Nääe, dom ger ju betydligt mer kärlek!

ÅÅÅ, ni skulle sett hur det gick till när min man städade här idag :) Vad han än gjorde så följde Vintra och Eddie (i gåstoen) efter honom MAX en halvmeter ifrån.. Kaaan dom möjligtvis vara uttråkade?


jaja, nu ska vi bli lite mer friska och kramas heeela kvällen!

hej.


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0