SM GUUULD!

Jag har ju skrivit på tok för lite senste tiden men aah, vem avgör det egentligen liksom? Vad är lite? Nej, jag vet. Inge kul :S Jag har skrivit LIITE!

Fick i uppdrag att yttra mig lite om SM guldet.. Och vad kan man säga mer än att man hade ständig magkatarr sista matcherna? Att leda med 3-0 i matcher och sedan förlora 2 raka i finalen fick mig nog att få ETT grått hårstrå.
Så summan av det hela vart alltså, skrik, gap, tårar och skumpa, Torsdagen förra veckan.

SSSMMM-GUUUUULD

Jag såg några matcher live- ja, men inte finalen.. Det var liksom oerhört svårt att få biljetter och på blocket såldes dom för ca 8000 kr styck.
Tven funka fiiint ;)

Vet ni att det var 15000 pers i Gävle centrum förra helgen för att spana på brynäsarna? Galet..






Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0