UppsalaByNight

Igår var en liten galen kväll.. Haha
Men skoooj.
Jag var berusad o höll mig road som bara den ;)



eheheh
Hängde på Göteborgs Nation

well well.
Vi kom hem runt halv 5 imorse jag o min man. Var ju inte igår vill jag lova :P
Meeen, man e ju ingen 20 åring längre ;))


Idag blir bandymatch för min del.. Eller ja, jag ska peppa lite från lektarn medans karln spelar.
jag hade ju liksom inte ens kunnat spelat om jag hade velat för
1; Mina fötter hatar mig idag
2; Jag har ingen bandyklubba
3; Jag hatar att fastna med skorna på ett gympahallgolv så att det gnisslar och man flyger halvt framåt.
4; Jag slutatde springa efter boll när jag 12
5; (Jag tittar hellre på när svettiga snubbar springer runt)


Tjing.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0