Första Maj.

Nu är vi alltså i kalendermånad 5 år 2011.
Jag som fortfarande måste tänka efter var gånga jag skall skriva gällande datum på diverse lappar!

Hur som.
Idag ska jag ta en sväng till Karlholm och överskaningsbjuda min deppiga morfar på gårdagens (som han kallade det; Lyxtårta)
Han och mormor kom förbi med lite blommor preciiis när vi skulle till att äta! OCH, hade jag vetat att dom var så rastlösa och lediga hade jag gvietvis bjudit in dom tidigare.
Morfar påpekade dock att han vart avundsjuk när han minsann inte fick någon lyxtårta.
Men sådan tur för honom då att det vart en bit kvar!

Men innan dess ska jag riva ut lite skrot från köket så att det händer något här hemma vill säga :S


Hej.




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0