Dagligt uppehåll.

Men idag har jag bokstavligen jobbat röven av mig.
Upp och ned, på skrivnord. Stora tunga krångelfönster som fick mig att vilja hugga dom med kniv och skrika fula glåpord på dom..
Bannemig, vad jag redan längtar efter min kommande mammalediga tid. Inte för att jag är arbetsskygg utan för att min kropp för tillfället är det! :(
Längtar redan efter liten och smidig kropp framför fönstren igen ;)

Nej, nu ska jag sträcka ut kroppen så gott det går men förts rädda Vintra från att bli senapsförgiftad.
Vi har ju numera skafferiet i lådor i alldeles ypperligt bra höjd för ettåringar! Barnsäkringar next project!

Amen.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ja är ni färdiga med köket nu? Får man se en bild på hur det blev?

2011-05-30 @ 21:58:27

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0