Skrutt.

Vi har äntligen fått bekanta ögat med vår lilla skrutt :) Allt såg bara fantastiskt bra ut och jag kan inte annat än förvånas utav tekninkens utveckling. Har skett massa förnyeslser bara sedan lilla Vintra låg där inne och sprattlade :)
Igår fick vi redan på mer såsom att h*n inte har gomspalt eller är harmynt. Att båda fötterna är rska och mycket mer.
Fick veta att skrutt nu är ca 18 cm lång, väger 250 gram och att den ska trilla ut den 2:aug (ist för 28 juli)

Fick även veta att för fösrta gången av alla mina bebisar så har jag nu moderkakan i bakvägg vilket jag borde förstått med tanke på att känner fosterrörelseran så tydligt denna gång!







Cute.
Nu kan man alltså andas ut ytterligare ett tag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

men grattis!! har totalt missat detta. Minjiner lycka till gumman

2011-03-04 @ 09:41:18
Postat av: Nathalie, Mamma till William och gravid

underbart att få se liven i magen där på skärmen ju :) Men nu har snart halva tiden gått för dig och mig med :)

2011-03-04 @ 14:42:26
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Sofie Lindblom

jag hade också den i bakvägg :-) vi fick datum 13/7 efter ultraljudet :-)

2011-03-04 @ 16:02:11

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0