Shysst.

Hur shysst äre liksom att ha CHOKLADKAKOR på blogg.se´s startsida.. VA? Inte ett dugg kan jag tala om!

Nu har vi iaf inhalndlat mörkt köksgolv :) Jag vet att jag sagt att jag ska ha ljust i köket MEEEN jag ångra mig.
Har även planera hela köket på IKEAS varuhus nu så snart äre dags för beställing.. BIG FET TUMME UPP FÖR DET.
Och för att det är fredag... Inte för att den här fredagen skulle vara nå speciell (mer än melon, pistagenötter och choklad) men sovmorognen i morn känns såååå välkommen! Jag har ju somsagt vakat lite vakna nätter med sjuk unge ett tag nu så att säga :)

Well well.

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det blir nog fint. Vi håller också på och renoverar köket också svart och vitt. Men vårt golv blev svart.

Trevlig helg.

2011-03-11 @ 21:07:10

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0