saknar.

Saknar massor mina mammadagar med therese.. Nu går man mest och väntar, på att få energi att orka jobba. Att få energi att se framåt och energi att älska läget.. Ni vet, ett liv som mammaledig utan pengar ger ju mig gråa hår!! Men det går ju att färga!

Åter till min och- kai-ledigheten!

Vi spenderade liksom ena dagen på valbo, andra på rusta, kakeldesign eller över massor med kaffe och "spot the diffrence". Vi simmade, ölade på helgerna, promenerade i timmar och torkade barnspyor tillsammans.
Vi var båda ganska nya i hus och villa livet och vi ääälskade att planera allt från tapeter till altaner :)

No fence dude.. I just miss it!
Whit hormoner or not!? :P







Men jag har ju en HEL mammaledighet till att se framemot :) höh



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade älskade du! ja saknar med dom tiderna <3 satan va kul vi hade!men HUR hade vi råd! kai dont get it! LOVE U BBY

2011-03-01 @ 14:41:23
Postat av: Svar.

Haha, jag hade typ 4000 kr till i månaden och du hade just lånat pengar till hus OCH renovering :)



2011-03-01 @ 16:44:41

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0