Sådärja.


Dår har mer än halva jobbiga tiden gått. MINST.. Vore väl trevligt om man inte bara fick barn utan tillbaka alla runt omkring också??? vavava
Konstigt hur folk alltid försvinner när man blir gravid och tråkig.. neeee, dom har nog bara viktigare saker för sig?!
well well. sweet M är kvar. Blir antagligen IKEA för oss ikväll så vi kan glutta in kök ich presenter. COOLT
ÅÅÅH, vad jag längtar efter ett NYTT kök.

ANNARS?
Nyvaken och ypperligt vacker. :) hell yea
Ska lyssna på musik, dansa med mina barn och steeda lite idag.

Over.




Kommentarer
Postat av: kai

det är konstigt hur folk som blir graVIda bara försvinner! <3

2011-03-14 @ 10:59:19
Postat av: Svar

haha.. jag finns kvar i mitt hus i väla beach 24 h om dygnet. <3

2011-03-14 @ 11:28:08
Postat av: Anonym

kai finns på 222! <3

2011-03-14 @ 14:15:27

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0