Rent.

Wiie. Vad rent & skönt det vart i mitt lilla hem :) Älskar NYSTÄDAT!
Har just hämtat mina kids, så Vinter sitter och chillar i soffan med äpple i handen och sneglar på VH1 medans dom andra är ute och njuter av solen. Jag har förövrigt "semeldegen" på jäsning och en nysotad skorsten. PERFA :D
Min trevliga läkare ringde även och språkade lite med mig idag. Eftersom mitt blodvärde rent av SUGER (trotts järntabletter och grymt med broccoli) så skulle han skriva ut några superpiller som man bajsar sten av men bara jag blir en liten smula piggare säger jag..Har glömt namnet på dom men vi kan kalla dom SUPERSTRONGIRON?? Får väl kombinera pillerna med katrinplommon då :/ Min otrevliga tarm kommer OGILLA detta!

Men jag vill inget hellre än att orka med familj och jobb fullt ut! Skulle vara skönt att göra lite nytta innan det är dags att gå hemma igen om ni förstår MIG?

Höörs.


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0