Pepp pepp :)



Gillar värmande kommentarer från personer man inte alls hade en aning om läste min blogg :) Det fetgillas!
Apropå fet så kan vi ju tala om kvinnor.. Intrenationella kvinnodagen you know?!
Neej. Fettisdagen såklart! Två fina dagar som ska avnjutas med.... GISSA!!
SEMLA

Ska nog slänga ihop en bulldeg medans lugnet finns i Väla by!
Alla mina barn är på skola och dagis vilket ger mig nån superenergi!
Idag har jag redan hunnit, lämnat barn, värmt upp hus (kommit på att sotaren ska komm) UPS, hängt tvätt, tömt diskmaskin, tagit en härlig promenad och ätit en god frukost!
Tänkte även (snart) ta tag i dammsugare och dammtrasan också och på så vis kunna hälsa solen välkommen utan att skämmas! damm, damm, damm :P


Nu ska jag tralla vidare :D



Ur boken "sju sortes kakor"
Nog det arvegods jag har utnyttjat massor!
(Efter söta gammelmormor)
<3




Kommentarer
Postat av: Mia (jobbmia)

här har du en till beundrare XD

you rock

2011-03-08 @ 10:50:18

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0