Onsdagar kl 20.

Terapi?!

Nu sitter jag här igen.. och eftersom jag är ensam om Onsdags kvällarna medans baby tränar så brukar jag oftast välja att titta på LIVET PÅ BB. (Förlossningsprogram)
Första avsnitt mådde jag bara dåligt av det och satt mestadels bakom en kudde men nu vill jag liksom inte missa något alls. Det känns kanske som att det ger mig en liten "kick" att vilja föda barn igen.. Jag har verkligen mått dåligt och avskytt bara tanken på att hamna på förlossningsavd. igen men ju längre tiden går och ju mer jag "jobbar" med rädslan så känns det aningen bättre :) Och det är fruktansärt skönt kan jag tala om!!


Kommentarer
Postat av: sis

bra där!!

2011-03-02 @ 21:02:13
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0