Just for you Sigrid.

Jag har två barn med en man som numera bor i Norge och dom är 8 och snart 6 år. (Fick mitt första när jag var 17) Vi separerade sedan när barnen var 5 och nyfyllda 3. Jag var då redan "kär" i min nuvarande man och vi vart ett par rätt fort efter separationen.
"Babe" i sin tur har en dotter sedan tidigare som också är 8 år och hennes biologiska mor är ett cp och drogar och super hellre än tar hand om sina barn (hon har ett till nånstans)
Men alla gär vi ju våra val här i livet?? :C
Jaja, vi har sedan fått Vintra tillsammas 2009 och nu ska vi ha vårt SISTA lilla efterlängtade misstag ;) Missförstå mig rätt!
Vi har alltså 4 (snart 5) barn tillsammans på heltid och har väl tagit på oss föräldra rollen åt "alla" på ett naturligt vis.

Äru med?? :D


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack för snabbt och klargörande svar =)

Vad bra att din man är en ansvarsfull pappa till sin äldsta dotter då mamman verkar väck. Hoppas att hennes andra unge har haft lika stor tur även om jag kan föreställa mig att det inte är så.



Er storfamilj verkar iaf fungera fint. Lycka till med det fortsatta "byggandet" av den.



Kram

2011-03-21 @ 12:08:26
Postat av: Jompen

hahahahhaha! "vårat sista efterlängtade misstag!" :D

ni ligger ju bara nästan två veckor före oss!

och vi väntar vårat FÖRSTA. Kul! :)

2011-03-21 @ 13:59:51
URL: http://johannamoxell.blogg.se/
Postat av: Carrå

Fy fan va fint och bra skrivet!

Love´It

2011-03-21 @ 14:01:58
URL: http://loveneverdies.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0