Haha.

Kul att jag kan klargöra mig åt nåt håll ;)
Har inte tänkt på hur luddigt allt kan vara för folk som inte känner mig men har varken koll på alla som faktiskt läser och följer (heja) plus att jag väljer att formulera mig "enkelt" när det gäller barnen. Dock för att vi givetvis tycker som vi gör om allt runt om kring så hör det inte rikigt hit att ofentliggöra men somsagt var så har bloggen verkligen växt och många väljer att ta del av vårt liv!

Jag kan själv säga att detta liv var fruktansvärt oförutsett men jag älskar verkligen min lilla stora galna familj!
Vi är hur som helst en FIN & glad familj!!


Nu väntar vi finbesök av Joskanna och barn. Kaffesol fårebli :)



Kommentarer
Postat av: Jompen

underbara känsla att få känna så!

Tänk om alla fick göra det :)

2011-03-21 @ 14:00:55
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0