För att jag älskar dig så som du är!

Hej vänner! (och fiender)

Pem fick en sjuk kommentar för ett tag sen och jag valde att INTE publicera den. Det var i stort sett frågan, vet du vad din man har gjort för någott i sitt förflutna?? (i elak mening)


Skulle man veta det? Tror att han jobbat som höginkomsttagande mäklare någonstans i USA. Shit the same :O (fram till han var typ 27)

Nej men allvarlagt talat! Jag ÄLSKAR ju min fina man precis för den han är. Inte för den han varit eller det han gjort i sitt tidigare liv eftersom jag då inte var en del av det. (Även om jag tycker att det han gjorde fel var att träffa fel personer och mörda dom för lite och inte tvärtom!)


Nu är jag en del av livet. Nu är jag STOLT över att vara det och nu älskar jag varje sekund att vara det.


För jag måste leva i ett av jordens bästa äktenskap!?

 

 

Två trötta <3

 

För att jag älskar dig så som du är och jag vill ge dig allting jag kan!

 

 

Du får mig att växa varje dag.

Du får mig att se livet med en obeskrivlig glädje.

Du får mig att se skillnad på säkerhet & tvekan.

Du får mig att SE.

 

 


 

Ps.

Man kanske lär sig av sina misstag? Att välja dom bästa ist för dom sämsta?!!

 

 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: sis

Ni är så fina såå :D <3 <3

2011-03-29 @ 10:00:06
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Ella

Fint skrivet Emelie. Blir verkligen rörd av de du skriver då de oxå är min sanning. Sköt om dig och din fina familj. Kram

2011-03-29 @ 11:54:57

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0