bebis.

Har ju helt uppenbart INTE missat den nya förlossningsserien :) Både jag och babe tog oss i igenom första avsnittet med både glädje, rädsla och en enorm LÄNGTAN.
Man vill ju inget annat än att få en liten doftande sötnos på sitt bröst just nu.. Men nej.. Är alldeles för lång tid kvar för att börja längta nu så jag doftar lite på skolungar och dagisbarn sålänge ;)
Det är så fashinerande ändå att man kan älska sina barn så mycket?! Man tror VARJE gång att det inte ska gå att älska något annat barn på samma sätt som man gör med det/dom man redan har men bara en sekund efter att man fått känna på dom så är man nog kapabel till att göra VAD SOM HELST för dom!? Och detta sitter naturligt i (jag antar) hela livet!!






Kommentarer
Postat av: magnus pettersson

tja ba jag brukar kolla in din blogg i bland och tycker den är jättte bra gjord! tänkte bara passa på att önska en lycka till med bebisen med!

2011-03-07 @ 23:09:07

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0