<3

Stackras babylove kom in haltandes från ladan på kvällen (efter jag skällt ut honom att leta upp ved) han hade provat-på-metoden-att-bära-ved-och-klättra-framlänges-från-stege.
Vilket slutdte med att foten fastna och han fick gränsla 2 meter, VIIIG och skadad.
Han hade så ooont när han kom in.. Skar i mig när jag skjutsade honom till akuten. Nu inväntar jag info från ortopedavd. men det verkar ta sin tid på helgen :C

Kom hem nu fina!!!

Blir väl mobilen i handen och dö lite i soffan för min del. SOPSLUT är mitt nuvarnade alias!

aadjö



okej.. nu har jag fått info att nåt var brutet men dom måste fota och spekulera vidare. TO BE CONTINUED

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Stackarn. Men tycker inte att det är ditt fel, ni måste ju ha ved och han valde ju själv att klättra på stegen. Han kunde ju ha slängt ned veden först och klättrar efter. =p

2011-03-28 @ 11:17:07

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0