Stora pojken.



Det första min prins gjorde imorse var att springa ett varv runt gården och plocka ihop en fin bukett blommor till sina fröknar.
Idag går han nämligen sista dagen på dagis innan det bär av mot skolmiljön.
Jösses :O
Han fixade även till en rejäl tuppkam innan vi bar oss iväg! <3

Idag skall jag baka lite inför damernas skolavslutning. Bland annat en tårtbotten till den gigantiska cupcaken dom önskat sig som avslutningtårta! Ska bli spännande ;)


Nåväl, ut och njuta av solen innan den blir för het!



Kommentarer
Postat av: Nathalie, Mamma till William och gravid

ja den finns massa bra sånna finesser med den :) jag förstår vad du menar jag är helt färdig efter att ha haft William hemma en hel dag då man med älskar att springa ifrån sin mamma och vill att hon ska jaga men det foinns liksom inte så mycket krafter till det längre, haha! Ja att få bli sig själv igen eller männiksa överhuvudtaget ska bli underbart :)

2011-06-09 @ 12:14:04
URL: http://ahnh.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0