Midsommardagen 2011.

Gårdagen var jättemysig.
Vintra dansade med gammelmorfar runt stången, jerry vann priser i lotteriet och fick fiskedamms godis tills han ledsna.
Vi fick massa god mat hos mormor och sällskapades av mamma, Thomas o Janne.
Hade perfekt misommarväder och en glad Vintra <3

Idag vaknade jag dock på fel sida!! MORR.
Vet inte alls varför men antar att mina cphormoner har en smula med detta att göra?? :S
Man känner sig bara ledsen och allmänt värdelös!
Ikväll är det världens toppengalej hos grannen. Fina R ska uppträda lite och ha en hemmafest med alla mina vänner plus en massa nytt folk!
Hoppas på att de blir en riktig lyckad kväll (allra minst för hans skull) de är han värd vid det här laget!
Jag som bara känner mig tjock, obekväm, gnällig och har ständigt ont och å andra sidan ääälskar partaj (förstår ni kanske känner lite vemod)
I know its all my own candy to handle men idag får jag klaga o deppa lite över detta! sådetså.
Lite nervös är jag för allt folk som ska komma..


Neee, nu ska jag peppa mig själv me nån trevlig musik :D

Ha en fin dag.



Kommentarer
Postat av: Ronja

Du är så fin emelie, du ska inte känna dig på något annat sätt. Dessutom så ere ju ingen som kan slå partytricket du bär omkring på ;)PUSS

2011-06-25 @ 13:36:12

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0