Jaha

Här laddar man fram visakort och "internetbankdosan" för att shoppa lite kläder hemifrån men nej.. Fanns inte ett skit jag ville ha!
*Är jag sjuk??
*Kollade för några sidor??
*För tråkig??
*För uttråkad??
*Eller helt enkelt bara för gravid för att orka sitta framför datorn mer än 5 minuter i taget innan min rygg ger vika och kulan faller ner mellan benen så ljumskarna blir sneda??

Anyway. sparade ju in slantarna!

Hopp i säng. (Eller kliva sakta och utföra onödigt irriternade moment för att över huvudtaget komma ner i säng)??



Kommentarer
Postat av: Petra

haha jag hittade inte heller nåt jag ville ha! SJUKT!



eller jo... en klänning men kände att det vat inte värt att beställa EN sak med frakt och postförskott :)

2011-06-08 @ 08:57:58
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0