30 +

Varmt och somrigt ute.. Lite blåsigt dock.. (På alla ställen utom min lägård såklart!)
Har spenderat förmiddagen på mormors altan men jag fick faktiskt HÖR & HÄPNA, lämna stället innan mina fötter skulle explodera och hjärtat pumpas ur kroppen!
Och det är med sorg jag meddelar för första (och förhoppningsvis enda) gången jag tycker att värmen är jobbig..



På utelistan kan man nu hitta mina stickande fötter!




Och på innelistan finner man nygjord rabarbersaft!
Oslagbart GOTT!

Jerrys personliga favorit fick honom att storkna av lycka när jag berätta vad mamma skulle koka :D



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh så himla gott med rabarbersaft! Har inte druckit det på år.

2011-06-07 @ 14:14:00

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0