I väntan.

Samtidigt som jag lagt ner att vänta så längtar jag ENORMT mycket efter lille herman just nu!
Åh, vad glad jag skulle bli om mina störande otrevliga förvärkar bara skulle vilja bli aningen mer påtagliga eller rentav avskyvärda ;) Inte varje dag smärta ger sån lycka.
Idag började sammandragningarna och molande värk dra igång kl halv 8, fortfarande samma status kl 9 men något mer påtagliga. Jag blir orolig och glad på samma gång. Nu har dom avtagit en smula (tidmässigt och jag funderar starkt på att städa huset) Men min man finns 6 mil härifrån så händer det något idag så är det en jäkla komplicerad grej att bara veta när man ska eftersöka honom!

Jaja, drömmer mig bort till utlandet för ett slag. För då har jag garanterat ett barn på utsidan av magen plus några andra glada ungar, trevliga vänner o vandrar runt bland ljusa sandkorn och korallgrönt vatten!










Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0