YES

Min fina FINA bil gick igenom bilbesiktningen! Skönt, skönt. Men vindrutan bör bytas ifall farbror polis inte skulle gilla den?? Precis som jag gillar den liksom?? Klart den ska bytas.

Har även undersökt son och hans mage på barnmottagningen idag! Fick samma medicin som sist men skall öka dosen och undersöka senare igen.
2 good news today!

Nu är pemslem SJUKT trött och tror minsann en middagsvila skulle sitta strålis!





SVAR TILL ... kommentar

Jaha, träffar ****** barnen igen?


Nope, antar att det vara "pappa" du syftade på och det har med tiden blivit så att "mina" kallar Andreas för pappa (precis som att Jossan säger mamma till mig) vilket inte alls är något konstigt med tanke på att så är det. Om man bortser från det biologiska skiten som vi i vår familj har slopat en aning!! Vilket minsta 3 åring skulle förstå varför!!
Vi är en familj med 4 härliga ungar helt enkelt. Precis som vilken annan som helst! Även om det tyvärr inte sett ut då från början..



Klart slut









Kommentarer
Postat av: ...

ja men då är det väl inte så konstigt om barnen mår dåligt eller har det jobbigt när ni ska hålla på på det viset och lura i dom sån skit. bara för att ni önskar att ni vore biologiska föräldrar innebär inte det att man kan ändra det i efterhand och låtsas vara något man inte är. desperata knäppgökar..

2011-01-20 @ 20:30:58
Postat av: Andreas

dom mår varken dåligt eller har det jobbigt här!lurar dom gör vi inte,men det blir så här när deras riktiga föräldrar sviker dom!!den enda som är desperat så är det DU..ta och skaffa dig ett liv istället för att klanka ner på andras.....eller ska jag ta det på ett annat nordiskt språk så du förstår?

2011-01-20 @ 22:23:38
Postat av: Lisa

Måste bara skriva för jag blir så förbannad på denna människa. Många gånger så betyder inte blodsband alls lika mycket som andra band. Vad spelar det för roll vem som är biologisk förälder eller inte, oavsett så är dom en familj! En familj kan bestå av två mammor, två pappor, en mamma, en pappa, biologiska barn, adopterade barn, you name it. En familj är det man gör det till och just detta verkar vara en väldigt fin familj!

2011-01-21 @ 12:15:16
Postat av: Therese(KAI)

stackars lilla människa..man kan ju starkt fundera över dennes komentar och fundera på om det inte helt enkelt kan vara en äcklig biologisk pappa som faktiskt skriver detta....och om så är fallet har du bara dig själv att skylla när dina barn inte lägre är intresserade...

2011-01-21 @ 14:44:56
Postat av: pappa

älskar dej å din familj precis som den är <3 ni e bäst, så det så

2011-01-21 @ 18:53:17
Postat av: Kim

Det hela med Biologiska !! Förstår mig inte på pems anklagelse. Jag lever själv i ett förhållande där min man inte är hennes riktiga pappa men ändå så kallar hon honom som pappa. Grejen är att hon vet mycket väl men sin riktiga pappa är så jag tror faktiskt det inte beror på att inte barnen vet vilka som är deras riktiga föräldrar eller så. Utan jag tror barnen kallar oss för mamma och pappa för att dom tyr sig och dom faktisk älskar personerna i fråna vare sig vi är biologiska eller ej.



Jag själv är adopterad och kallar mina föräldrar för mamma och pappa fast dom inte är mina biologiska i såna fall skulle ju detta vara lika stort fel. Personen som inte gillar det hela att man inte kallar sina styvföräldrar för mamma och pappa vet nog inte så mycket själv. Det är KÄRLEK det hela bygger på. Och jag säger detsamma om en förälder inte visar intresse o bryr sig klart man visar någon annan större intresse kanske. Själv skilsmässo barn och även min styv far är som en riktig pappa för mig vissiligen säger jag inte pappa men han är som en pappa för mig.



Det har med uppväxt och kärlek att göra och intresse !! Presic som pems och andreas skriver !! Kan inte mer hålla med andreas och pemz

2011-01-22 @ 00:57:55

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0