SVÅRAST

Varit apsvårt att ta sig in på min blogg idag, eller rättare sagt en omöjlighet.
Har givetvis sprungit runt med huvudet fyllt av text och blogg-vettigheter men ack så det försvann.
Precis som min dag gjort... Den gick i skurhinkens tecken och gjorde att mitt hus förvandlats till något mycket glänsande, väldoftande och RENT! Istället för, illaluktande, hårigt och VÄLDIGT stökigt! Kan tydligen lätt bli så när man 3 personer och en hund hemma i ett par dagar?? :O SUCK.
Sen hämtade vi våra vackra barn och tillsammans med dom har vi frossat gott och kramats i soffan. <3 Som jag har längtat.. Myran skratta dock (och drev) en aning med mig eftersom jag vart "proppmätt" på en skiva vitlöksbröd och 10 chips.. Inte lätt att vara back da game säger jag!


Juste fina ni! Jag har råkat beställt ett par shysta pjucks..





härifrån



Nu ska jag ta med grymt pigga minsting tillbaka till sin säng.. Klockan närmar sig midnatt!
Så sov gott säger vi!! (inte i kör dock. Utan mer i kanon)



höhöhöh

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0