spyor

Är sånt som vi syyslat med i våran familj! FY FAN vad jobbigt det var! Tur för storbarnen att dom fick va kvar på deras "semester" Annars hade vi varit mer än DÖDA in this house!
Vart sjuk sen i Måndags men efter att ha sovit ca 13 timmar i natt så har jag lyckats se ljuset igen. Är absolut inte frisk än men känner mig inte lika däckad och meningslös..

Trodde jag skulle få träffa min grymt saknade TYRUNGE idag igen eftersom hon åker från norrland men törs inte låta henne komma in i bacillernas hus på någon dag till! (dom andra barnen har jag träffat och kramats med ifall ni undrar??)

OBS. Om vintrkräksjukan kommer härja på skolan så kommer mina barn att få hemundervisning.

Jag tar med andra ord tillbaks det där jag klottra om att det inte var någon större skillnad att vara gravid och magsjuk.. I take it back!

Sist jag var magsjuk var för snart exakt 8 år sedan och då födde jag barn samtdigt.. Denna gång hade föredragit kollektivt självmord.
Klart jag kanske vart lite magsjuk emallan men nej, inte ordentligt.

Nu ska jag föräka lämna detta mindre roliga ämne och återgå till min bästa vän: saftsoppan

CIAO



Kommentarer
Postat av: Nathalie, Mamma till William

slutet på juli typ den 29:e. Ni då? :) Tackar !

2011-01-05 @ 15:49:48
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Nathalie, Mamma till William

Vad roligt då kanske vi ses på bb sen då när vi skjuter ut bebisarna ;D Stackare hoppas ni kryar på er oh får lite krafter.

2011-01-05 @ 18:01:13
URL: http://ahnh.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0