Smörgås

Farmorvisiten för barnen slutade rätt tidigt igår. Fick ett samtal av Myran att lillemna blivit magsjuk. Åkte för att hämta honom och han har fått upp ALLT och lite till av det han fått i sig. Stackars liten.. Fick sova ett par timmar i natt iaf och trots detta verkar han förvånasvärt pigg. En annan skulle vara minst sagt utslagen!

Jag ist fick en fin frulost av baby imorse.. Men avvisade med att jag ej tycker om det brödet, var därför jag köpte ett annat :) Han tyckte jag var en smula otacksam och gav mig ett glas blåbärsoppa ist ( tyckte tydligen att min mage behövde det) men jag avvisade den också coh talade om att mian blir hård i magen av blåbär och är allt annat än vad jag behöver bli just nu! hah stackars honom.. Gick ner och åt frukost med honom ist! ;)

Får se vad denna dag har att erbjuda? Blir antingen bortagning av jul eller städning av förråd. Not fun men mycket välbehövligt!


( Blev alltså ingen mormormiddag igår för er som undrade.. vart LIDL/kylplocks pizza ist! :P )



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0