Shine



Sådär ja.

Nu har jag svängt runt med städprylarna som en GALNING.
Tog hand om förrådet under trappen somsagt och nu kan man tom ställa in dammsugaren och fp plats att gå där inne.

Hitta en sopsäck full att kasta och en full men urväxta kläder att spara.
En kartong full att flytta på och en låda tom att fylla upp!

ALLA jackor upphängda och alla väskor i lådor!

SKÖNT!

Har även hunnit med Myrans, Vintras, badrum, kök och hall.
Var sak tar sin tid sa röven.
Övervåning tog maken nyligen så den lämnar vi.
Har även plockat undan alla tomtar och förberett middagen som idag blir torsk med broccoli under vitlökscremefraiche och till det blir det ris!

Jag är HUNGRIG ass hell. Har inte alls hunnit äta annat än frukosten jag fick göra själv :D

Jo.
Baby är och mekar bil igen inför besiktingsfan och han kollade fläkten som lät lite skumt!
i den fann han en av Vintras raggsockor samt en massa sönder rivna kvitton! Tänk vad dom små mössen pysslar i våran bil om nätterna! Kanske därför vi inte hör dom i väggarna i år??

JÄVLA SKIT DJUR!
Dels har jag letat socka och dels kan dom ju bita sönder vad fan som helst! :( Inte konstigt att vindrutetorkaren bara funkar på högsta läget!
Och NEJ: Jag tänker inte skaffa katt igen.
Jag är allergisk mot sönder klösta soffor och väggar samt avskyr att blir struken rynt benen.
Haha aja.... ROLIG INFO :P



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0