Kiss och bajshumor

Har ju inte jag för 5 öre men tyckte det var en trevlig överskrift!



Sol, sol, sol! Underbara sol.
Vart lite utomhusvistelse idag. En tripp med vovve på fm och en med kidsen på em. Så grymt skön feeling att känna ljus på ansiktet från solens strålar och höra hur det droppar i naturen!
Ja, jag vill ha vår nu!

Syster är här och roar mig just nu. Alltid lika kul att snacka massa med henne. Om allt runt omkring som man missar när man går hemma penisnärig, trött och mammig ;) Men jag blir uppdaterad och påminnd om att det ibland är mycket skönt att just gå omkring hemma och mammig :P
Missförstå mig rätt nu va!?

Snart ska jag koka ihop lite pasta, carbonara. Tänkte även kasta i lite höstkantareller i. Just nu skriker min mage efter mat så att skriva om det var ju ett osmart val!

Nej hörni. Kommer inte alls på nåt roligare att klottra om så ni för näja er sålänge!

Hej :D





Kommentarer
Postat av: Martin

/klottrar. :)

Sitter i soffan och vill ha carbonara med kantareller. när kommer ni? :0

2011-01-18 @ 17:35:24
URL: http://www.martinw.nu

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0