JA

Tog mitt förnuft till fånga och pratade med en viss person idag! Kändes bra och allt vart en självklarhet när jag förklarade hur våra barn mår! Nu ska ni se att det kommer bli ännu bättre och att våran familj efter allt hemskt som faktikst hänt.

Våra barn är det absolut bästa vi har och vi försöker göra mer än allt för dom även om ett par pusselbitar inte passat! Och det är inte det lättaste att få rätsida på ett/flera trasiga liv!
Men vi lyckas succesivt och vi gör det väldigt bra och med mycket KÄRLEK!

PS.
Ni som stöttat och förstått mig och min förvirrade tankebana och situtation har varit fantastiska! Ni andra mindre...







Kommentarer
Postat av: sis

BRAA! vilken tur att allt löste sig, ni är verkligen guld värda allihop! <3

2011-01-11 @ 18:22:17
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hurra Pemzan!

Hoppas att det verkligen har löst sig nu och att personen kommer att ändra sig.



Kram

2011-01-11 @ 18:37:32

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0