HEMMA

Dom är hemma
Dom är mina
Dom är sköna & fina

OOOCH, Diktamästare var; JAG




Jag är så duktig på att beställa saker! ALLA ÄR VI BRA PÅ NÅNTING OCH JAG TROR VERKLIGEN ATT Jag (oj stor bokstav men orka radera??) hittat mitt kall här i livet?!
Förutam att fortsätta berika världen och kramas såklart!

Idag har jag iaf vart hemma sen halv 10. All by my ficking self.
Gissa vad som hände???

GISSA!


Slängde igång en brasa.
Starta diskamaskinen.
Kollade kyl + skafferi
Stängde igen
Såg en MJUK inbjudande soffa
Vaknade ca 1h senare.
BÄST

Men nu ska jag åka kolla hur det går för mina troll igen. Börjar med lilleman som fick åka skridskor utan skridskor!
STACKARS <3

Ingen som har ett par i stl 5 år till salu??



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0