FY

Bebisen skrämde livet ur sina föräldrar igår. Tänk vad en sån pytteliten ovetande varelse kan ställa till med :( <3
stod och baka muffins när det helt jäkla äckelplötsligt började rinna blod längs mina ben.. PANIK.
jag sprang ut i snön (utan skor) och skrek till babe att jag blödde. Han vart rädd och gav mig en telefon! - RING..
Jag- NEJ jag ska byta om.. Men ringer, Väntar hundra jävla år.. Dom ringer upp och säger, - Fortsätter du blöda en vecka så kan du höra av dig igen.. Eller om du får ont! WTF?? :(

Jag fortsätter med glasyren till muffinsarna. Men babe tar över. han fixar allt vad han kan.. (Jag slänger ur mig nån fin kommentar som; Men aah vad fula!! ) Men han verkar inte ta åt sig ;)

Jag blev arg, terra några vänner, Världens bästa KAI kör mig till gyn mitt i natten efter att ha ringt IGEN och hittat på en liten lögn om att jag fått ont! (kais idé) ;)

Kommer in och ultraljudar. SER VÅRAN SÖTA BEBIS som sprattlar runt för fullt! <3 Läkaren hittar inget fel utan tydligen sånt som kan hända!

Jaja, nu försöker jag lugna ner mig och intala mig själv att allt faktsikt ÄR bra även om jag vill hoppa in till ungen och tala om för en att så där kan den ju glämma att den får göra igen!!
(Den skulle givetvis få en "blöt"puss också!)

Nu ska jag istället för att oroa mig försöka ordna ett STORT kalas till min finaste Tyra!
Hon som idag fyller 8 hela år!!





Kommentarer
Postat av: Sigrid

Usch vad den skräms! Ta det lugnt nu och låt "Babe" sköta hushållet tills bebisen har kommit =)



Kram

2011-01-26 @ 12:47:33
Postat av: Nathalie, Mamma till William och gravid

usck låter verkligen hemskt, sjukt så dom små kan skrämma en. Glad för eran skull att allt är som det ska! Vad tror dom där på gyn att man bara ska gå hemma och vänta? Klart man måste in för att kolla för att kunna lugna ner sig själv annars går man ju runt och är stressad och undrar vadför man blödde om hur det står till med den lilla. du gjorde helt rätt skulle nog kasta ur mig alla lögner som fanns om jag hamna i sin sits för att få se att den lilla mår bra.

2011-01-26 @ 19:05:13
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Bea

Usch!! Vilken tur att allt var bra iaf!

2011-01-26 @ 20:56:30

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0