Frukost.

Idag fick jag och son käka solo. Vintra sov och dom andra var i skolan.
Jag äter i prncip olika saker varje dag och idag slog jag till på en leverpastejsmacka och en med keso (feat&oliv), tomat och groddar :)
Haha, ny smak, god smak :P

Jag mår fortfarande konstigt. Känner mig allmänt nere efter vad som hänt och kan inte riktigt koppla bort tanken från blod och rädsla :( FAN
Vet ju att det såg bra ut men jag lyckas tydligen inte skaka av mig allt!!
Trött som ett himla slakt!

Somna som en stock runt kl 21 igår och hade grymt svårt att komma upp imorse när klockan ringde..
Jag ska iaf samla lite krafter och åka till Matilda.
Efter det blir det barnkalasshopping och ikväll ska jag ut och skjutsa fyllon :P

Höörs.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0