AJ

Har nog gått och fått sån där tennisarm/axel på senare dar??
Det är en skam för kroppen att den ska behöva lida så efter ett par dagar som ägare av ett wii spel! Otränad om nåt va??! Fast det tillhör visserligen inte vanligheten att jag fäktas med plastsvärd mot skojiga gubbar utan ben..

Nåt annat som gör ont är min tröga hals! Är inte det minsta sams med den just nu!
Hals- Host
Jag- AAAJ
Hals- Svider
Jag- SLUTA SÅRA MIG HALSDJÄVUL
Hals- Svider mer. Hes
Jag- tiger!

Mmh,
Nu ska jag samla mig, bli lite mindre störd och gå till granne!



AAAJ




ps.. Har insett att jag har massa läsare världen över :) Åtminstone allt från Dannmark till Spanien via Norge!
Kalla mig alltså INTE ogeografisk och oförmedlig :P

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0