Takdropp.

Just vad jag inväntar idag :)
Och i annatfall inväntar jag lilleman som äntligen kommer hem efter att ha tillbrimgat hela sportlovet hos sin mormor!
Nog har det varit tystare här hemma men aningen tråkigare <3 Gullgubben.

Min hals kliar och svider och näsan likaså. OGILLAS. Blir en dag med te och honung alltså.

Tusen tack till jordens sötaste mormor som åker och plockar upp lilleman i Gävle idag. Mamma hade en tid där på sjukhuset så hon passade på att ta med honom på bussen. Min bil som återigen fått "bubbla på andra bakdäcket" fick en runda till däckverkstaden med babe imorse vilket ledde till att jag fråga mormor om jag fick låna hennes bil.. Men trots hennes envisa förkylning lät hon mig inte köra och krångla och sa att hon själv skulle hämta honom. Sweet
Sånt uppskattas i massor!!


I´ll be back.





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0