Söndag.

Har haft en mycket välbehövlig sovmorgon efter gårdagen alla intryck. Var en fin och känslosam begravning och hela dagen gick åt att umgås och minnas med släkt och bekanta! Var hemma lagom till melodifastivalen och hann nog knappt se klart hela innan öginlocken föll ihop. Vaknade bredvid babe i soffan kl halv 12 idag! Helt obeskrivligt skönt!
Ska nu fixa ihop en rejäl frukost och slå på tven :D

Jo, inatt drömde jag en jobbig dröm om bebis.. Att den kom ut en sväng bla och jag valde då att inte kolla om det var en flicka eller pojke..
Eftersom det hittills känts lite upp och ned och jobbigt till och från med blödninen och rent allmänt så vet jag inte längre om jag tänkte kolla kön på ultraljudet?? Har ju visserligen nån vecka på mig att bestämma mig men känns som att OM något otrevligt skulle hända så vill jag inte redan bestämt vad kotten där inne heter och gjort det till något mer personligt än vad det redan är..Plus att det blir ännu mer spännande på förlossningen. Jag vill VERKLIGEN inte föda igen men är vuxen nog att inse att den måste ut ;)
Mina tankar bara totalvändes eftersom jag velat veta men skenet kan bedra :O Förvånad över mig själv..

Nu tror jag visserligen INTE att något otrevligt kommer hända men mardrömmar borde dödas! :C
Konstigt I know men så blir man när man är gravid!! ;)


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0