SKIT.




Livet på BB på tven just nu. (Förlossningsprogram från England)

Babe
: Du ska inte titta på sånt här älskling (Efter att ha sett mitt ansiktsuttryck)
Inget svar!
Babe: Hallå älskling?
Jag: Va? Nej jag vet men jag måste!


Men vad fan? Dom gör ju inget annat än att ligger stilla o suger lustgas i det här programmet?!
Tänk om de vore så skönt..
Lite sug och lugn och sen lite kryst?
Jag är ständigt tvungen att gå o stå o dricka o kissa o dö! (Visserligen bara inom loppet av ca 2 timmar men ändå)
USCH!!!

Nu ska jag tänka på nåt annat!



KILL ME



Kommentarer
Postat av: Sofie Lindblom

ja man är ju duktig på att kolla på sånt som det finns en hat/kärlek till.

Jag har ingen aning om hur det känns med forlossning och blir aningen skraj emellanåt av mina känslor som har en slags berg och dalbana i kroppen nu..



in kom den lille lätt, sen ska den ut också ;)

2011-02-16 @ 20:52:06
Postat av: Anna

Ja fyy fan! TVÅ timmar.. LYX. Jag låg 12! HUvva!!

Ja, tänk att man snart ska gå igenom "eländet" igen. Men fan så mäktigt det är. trots sveda och värk! Hejja oss! pöss

2011-02-16 @ 21:13:02
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: Ronja

sv. ja jag är rädd för att förkylningen inte kommer ge sig på ett tag.



Men huva, förlossnings program brukar ju vara hemska, alla skriker ju som dårar och man känner hur det bara vrider sig i magen.

2011-02-17 @ 09:40:13
URL: http://pillowfights.blogg.se/
Postat av: lina

haha så ligger jag med. med handen på magen å ser skiträdd ut å sambon bara skakar på huvudet å säger, byt kanal!



men när man börjat kolla så måste man ju se slutet med, när bebisen kommer ut och alla blir sådär glada som att det var värt det;)

2011-02-21 @ 18:45:20
URL: http://linahelena.blogspot.com

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0