MUMIN.

Haha.. I know that min gårdag började som total KAOS! Grät mig förtvivlat igenom de första timmarna när jag letade min mobiltelefon som lyckats förvinna spårlöst på en yta av några FÅ kvm.

Meeen, Jag fick duscha, sparkas och dagen avslutades TOPPEN med två fina vänner. Bio och kinamat i stan!

Kom även hem med TVÅ hela påsar inshoppat!
Fick gå runt en hel timme och på skåda och känna lukten av NYA FINA KLÄDER!

Blev som vanligt mest till smått men två av dom som Vinter vart stolt ägare till är:




Dom andra bilderna fanns  inte med på hemsidan men även bebis fick sig en liten flintstonebody ;) CUTE

Mamma fick sig ett par mjukisbyxor och två linnen btw.
Om nån nu bryr sig om de?? höh


Well well. Idag ska baby meka skoterjävel och jag ska bege mig ut för lite prat och chill hos Mat och Danis!




adjö.


& pappi,
Poleckahumör må jag ha men töntgråtet kommer inte därifrån! ;)

Puss.





Pssst.
Fråga vad vi såg för Bio igår snälla :D

Kommentarer
Postat av: sis

Men duuu, vilken bio såg ni igår egentligen?! :D

2011-02-26 @ 10:45:04
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Ida från Ulricehamn

Vad såg ni för bio?



Var bara tvungen :P

2011-02-26 @ 11:20:58
URL: http://idan.blogg.se/
Postat av: Svar.

Sanctum :) Kul att ni fråga!!

2011-02-26 @ 15:47:45

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0