Men.

Ge dig istidsdj*vul! Du är sååå ute.
Vaknar och känner efter om det är iglo eller inte? Känns varmt :) Wiiie. Tills jag går upp och vänder på humöret när jag får se på termometern att vi har 13 snåla mesgrader inne..
HEJA! :D
På med dubbla kläder och raggiga sockor och elda gärnet.. Tror även jag ska vara så snäll och besöka någon emd varmt hus.........
och påfylld kyl idag :) Tex mormor??

Lääängtar enormt efter ofertsnubben så vi kan bygga ut någon himla gång.. Golvvärme IT IS!

Pannrummet kallar.
PuSs



Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha ja ellerhur, massor av hår i dedär burret. Hår till folket !

2011-02-15 @ 14:33:02
URL: http://pillowfights.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ja håller med. Fy f-n vad kallt det är ute och hemma hos mig går kylan in också så man fryser även inomhus.

2011-02-15 @ 17:15:40
Postat av: Nathalie, Mamma till William och gravid

Ja en utbyggnad skulle inte sitta fel ;D och tacka vet jag fjärrvärme :) Jag är för lat för att hålla på att elda tänder endast kaminen om det verkligen behövs eller för mysfaktorn hoppas ni fått varmt och gott nu iaf :)

2011-02-15 @ 19:57:56
URL: http://ahnh.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0