Lugn och fin.


3 koppar te senare och till ljudet av massa sjungande fåglar på barnkanalen så börjar mina nerver få tillbaka sin normalbalans! (vilket som nu tillhör det normala i mitt fall?)

Vaknade till av skrikig, snorig, tjurig bebis som envisas om att kasta nappen bokom våran säng. ICKE OKEJ. Lika arg varje gång jag inte orkar krypa under för att hämta den. Kliver upp (fryser ihjäl) och hittar inte min mobil = KAOS!
Vintra har hittat på den och gömt den jääkligt bra! Vänder upp och- ned på allt från hennes rum till tvättkorgen i vårat men NEJ. Ringer men hör inte en ton..Då är den bra gömd! SUCK
Går ner, kokar te & aaaandas!
Ringer och gapar LITE på man och mår genast bättre! (haha, stackars.)

Tar nya friska tag på övervåningen och hittar den mellan sängmadrasserna! JAA!

Nu sådär en hes hals senare så försöker jag återhämta mig själv och funderar starkt på att leta i bullbak?!



BTW! Hej sol! :)




Kommentarer
Postat av: M-L

Nej Nej Em!!! Inget bullbak om man känner sig så där... då jäser inte degen! ;)



Kram

2011-02-25 @ 11:27:34
Postat av: Svar

Haha, nej jag kom fram till detsamma rätt fort :) Nu står assistenten på bänken (orörd) och jag ligger i soffan :)

2011-02-25 @ 13:33:34
Postat av: pappa

polacksvängningar. puss

2011-02-25 @ 17:55:02

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0