Host.

Liten har en släng av astma :( dom vile inte kalla det varken astma eller förkylningsastma men nånstans mittemellan som antagligen kommer att utvecklas under åran.. Återstå att se.
Lilltöses fick inhalera lite och utskriven vidbehövs medicin till vidare...
Trots detta är hon lika pigg och glad som alltid..


Jag har stora problem med kläder just nu! Kan ju inte ha så mycket roligt eftersom magen växer.. Men eftersom jag fortfarande inte gått upp något i vikt så kan jag KANSKE ha åtmninstone alla min tröjor o vanliga leggings än vilket gör att jag KANSKE hemskt gärna ändå kan glutta runt på hemsidor och klicka hem nåt?? Men eftersom min mammapenning just nu dunstar och i väntan på att få återgå till jobb så är min plånbok mycket ledsen.. alltså likabra att jag blir tjock och ej vill handla kläder.. Nu ryker alltså garderob 2 fram :) Jag täbkte som så att när man är gravid så går man upp i vikt, åtmonstone liiite för mycket och vill då ej handla massa kläder?? Meeen jag har ju sån tur att ha några barn som växer och behövs bli bortskämda då och då.. Haha, inte lätt att vara fattig, hemmavarande mor i dessa lägen :P

I am so thinking to much


Nu känns pratbehovet 10 kg lättare! Tack för att du finns dator!!



Kommentarer
Postat av: sis

men lillsnuttisen då! :o ge henne en stoor kram ifrån mig <3

2011-02-16 @ 21:09:44
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0