Helg.

Fredag idag! Hade jag totalt glömt bort när jag slog upp mina ögon i mrose. Men jag är ju ett helgfreak så jag samlade snart krafter till att åka & helgshoppa samt ett snabb besök på solariet :)
Handlade även hem några öl till babe och passade då på att plocka mig några alkoholfria.. Klarar mig fint utan att festa men suget efter öl kvarstår till hundra procentenheter! Då är det himla tur att det finns goda alternativ ;)

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, baka en pizza och mysa i soffan till nån film!
Går runt och lullar och längtar redan efter krypet i magen. Idag ät det ju BARA 24 veckor kvar.. Hahahahaa :(
Meeen, går runt och känner mig harmonsik på någe vis <3
Vinter däremot är galen och pratar som en pepgoja oavbrutet sötunge!!
Dom större sitter på rummen och pysslar! Dom kommer väl snart ut med resultaten kan jag tro!?


Nu vart jag sugen på att baka hörni.. Hm, undrar vad skafferiet har att erbjuda?!



Trevlig helg sööwtnosar!




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0