Burr.




Men oj, vad min kropp fryser bara av titta ut genom fönstret en solig morgon som denna! Nog för att solen är djupt älskad så vet jag hur kalla nätter den givit!

Sprnag genast ner i pannrummet och fick en smula ångest över veddjävulen som sakta men säkert GÅR UPP I RÖK! Om det tänker vara så här kallt imorgon med så tvivlar jag på att den kommer räcka till Lördagen.
MEEEN, när man vaknar och det är 14 grader inne så går det liksom inte att snåla :P
Inga fler i väla som röstar på fjärrvärme? ;)

Hade tänkt hinna med lite bullbak med barnet idag men tiden tycks trots allt inte räcka.
Ska hinne med röran i köket, förhoppningsvis en träff med grannen och sedan en tripp till syster. Gäller att tajma in henne nu bland allt högskoleplugg! Men det är en dag imorgon också :D
Degen får vänta..




Svar till "sigrid"
Baby. inlägget var mest för syns skull. Har varken råd eller tänkt ta reda på kön vid ultraljudet. Denna gång får det bli en förlossningsöveraskning. Plus att jag ser en chans att inte bli helt ruinerad innan den lille kommit ut ;)




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack för svaret.

Tycker också du ska vänta och se på dagen D.

Kram

2011-02-24 @ 14:16:01

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0