Familj.

 

 

Efter några vändor fram och tillbaka till Akademsika så är även jag lite upp- och ned!

Tankar och oro har flugit in i min kropp!

Hoppas dock att det nu ska börja ge med sig.


Idag kom mina fina morföräldrar förbi.

Morfar med en chokladask och mormor (närmre 80 år) erbjöds sig att hjälpa mig med tvätten. Haha, min sööta mormor.

Ska väl vara tvärtom?

Omtanke måste vara det finaste som finns!?


Jag hatar att vara svag!!!! :*(

Jag är en person som har lätt att dela med mig av mina tankar och känslor (vilket är rätt uppenbart)

Men jag har mycket svårt att ta till mig omtanke och förståelse. Jag tycker aldrig synd om mig själv eller blir särskilt seriös ang. mina "problem" in real life! Bloggen funkar dock bra. Att skriva ner allt på sitt eget vis och i sin egen takt är både terapi och mycket lättare! ;)

Det spelar liksom ingen roll om någon över huvudtaget läser..


Mjaa, min hjärna kanske fungerar på ett udda vis men det bjuder jag på!

 

 

Nej, nu luktar mitt barn bajs!

Tack för att ni lyssna ;)

 


 



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0